Friday, September 01, 2006

Are you gonna take your last chance?

Hemkommen från Stora Staden.
Lite fattigare; men desto rikare!
Förutom en sprillans ny, signerad Sugarplum-skiva köpte jag också Mandos "Long before rock n' roll". Jag var nära att frossa i Beatles-LP's också, men lyckades lägga band på mig ;)

Ahw, jag älskar verkligen Pet Sounds!! Vad du än köper i den butiken vet du, när du kommer hem, att det du har köpt kommer snurra fint i spelaren. Få butiker har den kvalitén på urvalet av skivor idag.

Så; jag skyndade till Pet Sounds, grävde febrilt bland skivor, fotade Sanna Bråding på närhåll (?), fick skivan signerad, blev kär i Calle,- och missade tåget med en minut. Ni vet, så där att man kommer fram precis så att dörrarna vägrar öppnas. För er som inte vet så är det rätt surt. Som att bli lite stuvad på konfekten. Och dessutom var det skornas fel (skoskav är inte det finaste) men som tur var kom nästa bara 20 min senare.

Dagens låt: Sugarplum Fairy-Last Chance

0 Comments:

Post a Comment

<< Home